ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Sunday 9 August 2015

MUNGKINKAH ZAHID AKAN LEPASKAN ANWAR IBRAHIM???


ANWAR AKAN DIBEBASKAN?
Bila Zahid jadi TPM harapan Anwar Ibrahim cerah untuk dibebaskan. Umum tahu Zahid, anak Jawa dari Bagan Datok, ialah balaci Anwar super setia pada homosek super tegar itu. Bukankah sebagai balaci Anwar dulu dia telah mengumpulkan kekayaan berjumlah ratusan juta ringgit, dan merupakan salah seorang pemimpin UMNO yang terkaya sejak dulu hingga sekarang? Banyak perwakilan UMNO tahu bagaimanakah Zahid begitu populer dan mudah mendapat undi terbanyak sebagai naib presiden UMNO.TST beb! Sekarang sampai masanya Zahid mesti membalas budi Anwar pula. '

Cranya mudah Najib dan mama montel kini tersepit. Bala 1MDB memerangkap suami isteri ini yang boleh membawa mereka menjadi penghuni di penjara. Najib tak ada pilihan. Letak jawatan dia masuk penjara, harta kekayaan boleh dirampas. Begitu juga mama montel yang sukar hendak senyum lagi sebab dikuasai botox dan diburu hantu Altantuya dan bala 1MDB juga. Rakyat sudah bertekad akan menolak UMNO dalam PRU 14, dan mahu Najib, bininya dan kabilah kroninya diheret ke pengadilan untuk menerima hukuman atas berbagai tuduhan termasuk rasuah, menyalahgunakan kuasa, pecah amanah dan sebagainya.

Najib sanggup melepaskan kuasa dengan syarat bakal PM memberi jaminan dia dan bininya tidak dihukum, harta kekayaan mereka tidak dirampas dan mereka dibenarkan membawa diri ke luar negara.
Nah, inilah peluang baik bagi Zahid memperhambakan dirinya menyelamatkan Anwar. Dia akan menjadi "power broker" untuk membebaskan Anwar dari penjara, dan mempastikan Anwar kembali semula dalam UMNO untuk melayakkan dirinya sebagai pengganti Najib! Anwar, kerana gila kuasa dan bermimpi hendak menjadi PM, akan akur untuk menyelamatkan Najib, bininya dan keluarga pahlawan Bugis yang korup ini.
Anwar mungkin bersetuju PKR menyertai BN sekiranya dia diberi jaminan menjadi PM. 
Besar kemungkinan para juak-juak Anwar dalam UMNO akan sokong cadangan ini apalagi kalau mereka diberi sogokan pula. Zahid akan kekal sebagai TPM merangkap menteri dalam negeri. Baik Najib mahu pun Anwar dan Zahid tidak peduli apa yang akan berlaku pada UMNO. Yang penting mereka terus berkuasa. Kalau agenda ini jadi kenyataan US dan Zionis akan menyokong Najib dan Zahid untuk memberi laluan kepada Anwar sebagai bakal PM. Inilah yang dikehendaki Washington dan para Zionis yang menguasai pentadbiran US.
Ahli-ahli UMNO khasnya harus waspada mainan politik licik berjiwa oportunis Zahid. Kalau komplot ini berlaku dan Anwar menjadi PM jangan mimpi suasana politik Malaysia kembali tenang. Politik Malaysia tidak akan stabil sekiranya Anwar dibebaskan dan menjadi PM dengan Zahid, balacinya, kekal sebagai TPM merangkap menteri dalam negeri.
.

1 comment:

  1. KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل


    KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMA KASIH ATAS BANTUANNYA MBAH , NOMOR YANG MBAH BERIKAN/ 4D SGP& HK SAYA DAPAT (350) JUTA ALHAMDULILLAH TEMBUS, SELURUH HUTANG2 SAYA SUDAH SAYA LUNAS DAN KAMI BISAH USAHA LAGI. JIKA ANDA INGIN SEPERTI SAYA HUB MBAH_PURO _085_342_734_904_ terima kasih.الالله صلى الله عليه وسلموعليكوتهله صلى الل

    ReplyDelete

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...