ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Saturday 8 August 2015

NAJIB TUDUH FACEBOOKER DAN BLOGGER PRO UMNO SEBAGAI RBA UNTUK TUTUP MALU.


Najib mengisytiharkan perang terhadap Red Bean Army talian
FMT Wartawan | 8 Ogos 2015

Buka Facebook dan Twitter akaun, menyerang mereka kembali, presiden Umno memberitahu ahli-ahli parti.
najib, REB-kacang-tentera

KUALA LUMPUR: Presiden Umno Datuk Seri Najib Tun Razak menggesa peperangan terbuka dengan Red Bean Army DAP dalam talian, menggesa ahli-ahli Umno membanjiri Internet dalam perang mulut untuk menangani apa yang dilihat sebagai "pandangan palsu" tentang parti dan dirinya sendiri.

"Buka Facebook dan Twitter akaun. Jika anda tidak boleh menjadi penulis blog, iaitu Facebook dan Twitter pengamal mencukupi. Apabila anda melihat paparan yang salah, anda boleh mengatasi mereka. Apabila anda melihat presiden parti diserang, anda boleh menyerang mereka kembali, "katanya, menurut Malaysiakini.

Presiden Umno itu telah datang di bawah serangan yang teruk selama berbulan-bulan, daripada pembangkang politik dan pengkritik terkemuka seperti bekas Perdana Menteri Mahathir Mohamad, ke atas urusan cabang pelaburan kerajaan bermasalah 1Malaysia Development Bhd dan berita daripada AS $ 700 juta (RM2.75 bilion pada kadar semasa) Deposit dalam bank akaun peribadinya dua tahun lalu.

Bercakap pada mesyuarat bahagian Bandar Tun Razak Umno di Cheras hari ini, Najib berkata anggota Umno perlu mengawal politik "medan pertempuran baru. Sekiranya ketiga-tiga juta ahli Umno aktif di media sosial, parti itu akan "menguasai media sosial dan mengalahkan Bean Tentera Merah dan semua, kerana kita mempunyai kekuatan".

The Bean Tentera Merah adalah satu istilah yang digunakan oleh blogger Umno untuk menggambarkan pelbagai pengkritik talian dan "pahlawan keyboard" - dilihat sebagai penyokong DAP - yang aktif secara agresif menyiarkan artikel berita, komen, gambar-gambar secara menyindir dan sepanduk terhadap Najib dan pemimpin Umno yang lain.

DAP telah menafikan tuduhan bahawa parti itu membiayai rangkaian pengkritik talian.
Yang akan nasihat oleh Najib, yang Perdana Menteri, untuk berperang dalam talian kata-kata datang pada satu masa apabila kerajaan telah menyekat akses Internet kepada Sarawak Report dan menggantung lesen penerbitan mingguan perniagaan The Edge Financial Daily dan untuk liputan yang meluas ke atas 1MDB.

Beberapa ratus orang, termasuk wartawan, aktivis, ahli politik dan orang ramai berkumpul di tengah-tengah Kuala Lumpur hari ini bagi menyokong kebebasan akhbar dan bantahan terhadap penggantungan.

Menteri komunikasi baru Najib Salleh Said Keruak juga telah bercakap mengenai perubahan dalam undang-undang untuk mengenakan peraturan pelesenan di laman web berita melalui pindaan kepada Akta Komunikasi dan Multimedia. Walau bagaimanapun, beliau menulis hari ini bahawa sekatan ini perlu untuk melindungi daripada posting lucah dan radang dihantar melalui Internet, dan juga perlindungan bagi memfitnah dan menghina mahkamah.
Salleh telah dikritik oleh wartawan dan aktivis media kerana ingin mengenakan langkah-langkah yang menindas terhadap penentang politik yang melanggar janji-janji kerajaan untuk tidak menapis Internet.

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...