ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Saturday 22 August 2015

KITA LIHAT BAGAIMANA LICIKNYA NAJIB SAKAU DUIT, DAN KITA LIHAT BERRAPA HEBATNYA TOL DALANG MEMUTAR BELIT KEADAAN AKIBAT LIDAH DIA MEMANG DAH MELEKAT PADA BONTOT NAJIB.


KITA LIHAT BAGAIMANA LICIKNYA NAJIB SAKAU DUIT, DAN KITA LIHAT BERRAPA HEBATNYA TOL DALANG MEMUTAR BELIT KEADAAN AKIBAT LIDAH DIA MEMANG DAH MELEKAT PADA BONTOT NAJIB.
Kumpulan wang pencen masuk ke dalam akaun Najib, kata Zahid
OLEH Anisah Shukry
Published: 22 Ogos 2015 12:27
Tidak satu sen pun daripada AS $ 700 juta (RM2.67 bilion) dipindahkan ke akaun Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak datang daripada dana pencen kerajaan, Kumpulan Wang Persaraan Inc (KWAP), Datuk Ser i Ahmad Zahid Hamidi, hari ini.
Timbalan Perdana Menteri berkata, wang itu datang dari hanya satu Timur Tengah penderma, dan bahawa mereka telah disalurkan melalui pelbagai syarikat-syarikat untuk mengelak daripada dikesan.
"Tiada wang KWAP telah digunakan oleh Umno atau didepositkan ke dalam akaun Najib. Saya melihat dokumen-dokumen," kata Zahid ketika merasmikan mesyuarat bahagian Sri Gading Umno hari ini.
"Amerika Syarikat pertama $ 100,000,000 adalah cek atas nama Najib. Pemindahan berikutnya dana telah melalui pelbagai saluran dan firma kerana penderma tidak mahu ia dilihat seperti satu cek besar telah ditulis di bawah nama Najib.
"Akhirnya, ia dilakukan untuk membantu kami, kerana pembiayaan politik."
Beliau tidak menamakan identiti penderma itu, dan berkata jika pembangkang ingin tahu yang ia adalah, mereka mesti mendedahkan sumber mereka sendiri dana.
RM4 bilion dana KWAP telah dipinjamkan kepada salah satu syarikat, SRC International Sdn Bhd, yang merupakan sebahagian daripada jejak wang yang membawa kepada akaun bank peribadi Najib di AmBank, Kuala Lumpur.
SRC International telah mengambil pinjaman itu masih merupakan sebuah anak syarikat 1MDB, sebelum ia diletakkan di bawah Kementerian Kewangan pada tahun 2012.
Kekurangan akauntabiliti ke atas operasi SRC International dan tujuan pada satu ketika mendorong ahli politik pembangkang untuk memanggil ia satu lagi skandal kewangan dalam membuat.
SRC International telah dinamakan sebagai syarikat pemula bagi RM42 juta yang akhirnya pergi ke akaun Najib antara Disember 2014 dan Februari tahun ini, selepas dipindahkan melalui Gandingan Mentari dan Ihsan Perdana.
Ihsan Perdana adalah sebuah firma menjalankan kerja-kerja tanggungjawab sosial korporat bagi ilham Najib, firma pelaburan kerajaan, 1Malaysia Development Berhad.
The Wall Street Journal pertama kali dilaporkan jejak wang pada 2 Julai, memetik dokumen daripada penyiasat Malaysia.
Bahagian terbesar daripada dana berjumlah AS $ 681,000,000 yang telah dipindahkan ke dalam akaun Najib menjelang pilihan raya umum pada Mei 2013. - 22 Ogos 2015.

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...