ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Monday 26 January 2015

DATUK NALA KARUPAN LIHAT SENDIRI RAKAMAN ADIGAN SEX ANUAR DAN SHAMSIDAR.




Tindakan Anwar Ibrahim mahu menyaman bekas rakan sepermainan tenisnya, Datuk S. Nallakaruppan telah diterima dengan baik tanpa sebarang rasa takut. Bahkan menurut S. Nallakaruppan lagi, beliau tahu setiap saat dan minit aktiviti Anwar Ibrahim sepanjang berkawan dengannya semasa beliau menjawat jawatan Menteri Pelajaran, Menteri Kewangan dan Timbalan Perdana Menteri.

Berikut didedahkan satu kenyataan pembelaan Senator Datuk S. Nallakaruppan dalam kes saman tuduhan biseksual yang dilakukan oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim. Kenyataan pembelaan yang asal dilampirkan di bawah yang menerangkan perkara berikut :

Dalam precedent case (kes terdahulu), iaitu kes Dato’ Seri Anwar Ibrahim vs Tun Dr Mahathir Mohamad berkenaan tuduhan gay, bekas Perdana Menteri itu menang kes tersebut dan Anwar Ibrahim telah disahkan oleh mahkamah sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual. Ini bermakna sebelum S. Nallakaruppan menuduh ‘Anwar Ibrahim sebagai seorang biseksual’ dan diterbitkan oleh Utusan Malaysia, reputasi Anwar Ibrahim sebagai seorang homoseksual/gay/biseksual telahpun diputuskan di mahkamah dan sudah diketahui umum (cuma ketika itu media sosial masih belum popular).



S. Nallakaruppan adalah bekas sahabat baik Anwar selama 30 tahun dan telah diperkenalkan oleh Datuk Lim Thian Kiat (Datuk TK Lim) pemilik Magnum Corporation (4 nombor ekor). Datuk TK Lim adalah majikan kepada S. Nallakaruppan. Hubungan persahabatan S. Nallakaruppan dan Anwar Ibrahim bermula ketika Anwar Ibrahim menjadi Menteri Pelajaran dan menjadi semakin rapat setelah Anwar Ibrahim dilantik menjadi Menteri Kewangan (kebanyakan untuk projek besar).

Ketika itu, S. Nallakaruppan dan Anwar Ibrahim terlibat dalam aktiviti sukan tenis di padang tenis Bangsar yang dibina khas oleh Datuk TK Lim. Datuk TK Lim telah membayar seorang jurulatih tenis dari Amerika Syarikat (AS) untuk mengajar dirinya, Anwar Ibrahim dan S. Nallakaruppan sekitar tahun 1993 hingga 1998.

Ini membuktikan hubungan Anwar Ibrahim dengan S. Nallakaruppan telah lama terjalin yang membolehkan S. Nallakaruppan merupakan sumber yang tepat untuk mengesahkan sisi-sisi gelap Ketua Umum PKR itu. Anwar Ibrahim adalah seorang biseksual iaitu individu yang melakukan aktiviti seks dengan wanita dan lelaki dan turut melakukan aktiviti seks dengan wanita yang telah berkahwin.

Anwar Ibrahim didakwa melakukan hubungan seks dengan Shamsidar Taharin, isteri pembantunya, Azmin Ali. Azmin Ali sekarang ini adalah Ahli Parlimen Gombak dan Timbalan Presiden PKR. Menurut Nalla, hubungan seks telah lama berlaku iaitu di antara 1993 hingga 1998 (6 tahun) di Tivoli Villa, Jalan Medang Tanduk, Bangsar.

Hampir setiap kali, Anwar Ibrahim perlukan Shamsidar, Anwar Ibrahim akan mengarahkan S. Nallakaruppan untuk membawa Shamsidar dengan kereta Daimlernya bernombor WBV37 di mana Anwar Ibrahim juga turut berada dalam kereta itu. Dalam satu kejadian S. Nallakaruppan dapat dapat menonton aktiviti seksual antara Anwar Ibrahim dengan Shamsidar itu melalui monitor yang disambung kamera CCTV dari katil Tivoli Villa (untung S. Nallakaruppan).

Terdapat sesetengah aktiviti seks itu melebihi daripada tahap normal. Dalam satu kejadian pada tahun 1997, Anwar Ibrahim telah melakukan hubungan seks dengan Shamsidar di sebuah hotel di London yang diatur oleh S. Nallakaruppan. Ketika itu Shamsidar datang bersama suaminya Azmin, manakala Anwar Ibrahim datang bersama isterinya, Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail.

S. Nallakaruppan juga bertindak sebagai penjaga bayi (baby sitter) kepada anak perempuan Shamsidar yang berumur tiga bulan ketika Anwar Ibrahim mengadakan hubungan seks dengan Shamsidar di Tivoli Villa. Anak perempuan Shamsidar itu dikatakan mempunyai pertalian darah dengan Anwar.



Mendengar kepada kenyataan S. Nallakaruppan ternyata benar bahawa Anwar Ibrahim selama ini mempunyai nafsu seks yang besar hingga sanggup menggunapakai isteri Azmin Ali. Sebagai seorang suami yang hanya mahukan kuasa politik, Azmin Ali sanggup meminjamkan isterinya, Shamsidar untuk memuaskan nafsu ‘bos’nya itu. Di manakah peranan Wan Azizah, isteri Anwar Ibrahim ketika itu? Yang pasti, Wan Azizah telah diberikan habuan wang yang banyak bagi menutup mulutnya. 

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...