ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Monday 20 July 2015

TERKINI: Hari ini 1 dunia berita keluar serentak cerita pasal kes pembunuhan Altantuya dan 1MDB.................... (Australia, Russia, France, Germany, Thailand, Japan, China, UAE, Turki, Jordan, Singapore)


TAJUK: CHECKMATE & GAME OVER !!!!
TERKINI: Hari ini 1 dunia berita keluar serentak cerita pasal kes pembunuhan Altantuya dan 1MDB.................... (Australia, Russia, France, Germany, Thailand, Japan, China, UAE, Turki, Jordan, Singapore)
Panas.............. Najib Razak bakal dicheckmate dari luar negara setelah segala salah laku penyelewengan yang dibuat oleh ‪#‎Najis‬ di dalam negara Malaysia berjaya ditutup oleh SPRM, PDRM, AG dan Bank Negara. 
Terbaru Vladimir Putinmengarahkan siasatan penuh wang 1MDB yang disalurkan ke akaun ‪#‎NajibRazak‬ada kaitan dgn kehilangan pesawat MH 370 & MH 17 yg ditembak jatuh oleh pesawat tempur SU 25 Ukraine dan bersangkut paut dgn Amerika dan Yahudi laknatullah.Najib Razak dijangka akan dihadapkan dimahkamah antarabangsa atas kes rasuah jenayah antarabangsa.
Manakala semalam di Hong Kong. Media di sana melaporkan bahawa dokumen lengkap yang telah pun ditukar kepada Bahasa Melayu tentang kes rasuah pembelian 2 kapal selam scorpene dan Altantuya telah pun siap. Telah dimaklumkan sebelum ini ‪#‎Najib‬ telah beberapa kali dipanggil di mahkamah luar negara tetapi beliau tidak hadir kerana kekebalannya sebagai seorang yang berstatus " Perdana Menteri "
Manakala sumber dari Bank Negara, AmBank Berhad dan juga Affin Bank Berhad telah mengesahkan transaksi duit telah masuk ke akaun Najib Razak sebanyak 2.6 Bilion pada bulan Mac 2013 dan akaun tersebut telah disahkan ditutup dengan rasminya pada 30.08.2013, Manakala duit sebanyak RM 2 Juta juga telah disahkan masuk ke akaun Rosmah Mansor sebanyak 8 kali antara 10 Feb dan 23 April 2015.
Lagi Panas............
Terbaru Wall Street Wall Journal akan mengeluarkan lagi beberapa siri pendedahan terbaru dalam masa terdekat ini yang bakal menggegarkan dunia setelah laman ‪#‎SarawakRepot‬ telah diblok oleh SKMM. Esok juga tarikh terakhir yang diberikan oleh Peguam Najib Razak kepada The Wall Street Journal bagi menjawab surat sessi berkenalan yang dihantar sebelum ini. Hihihi..... Nampak gaya sehingga hari ini WSJ hanya buat bodoh aja tentang 'Surat Cinta' dari peguam Najib.. Krik..... krik.......
Kita tunggu dan lihat adakah Najib Razak benar-benar mempunyai telur dan berdarah pahlawan Bugis untuk meneruskan saman ke atas WSJ ataupun hanyalah sandiwara politik ' sembang kencang' ibarat tin kosong. Bacul dan dayus !!!! Puuuiiihhhh !!!!
Checkmate. Game over.
Sekian, Terima kasih

Sumber dari :  Sharifah Sofia Syed Rashid's photo

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...