ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Thursday 16 July 2015

Artikel Terbaru Tun, 16 Julai 2015: MONEY IS KING


Artikel Terbaru Tun, 16 Julai 2015: MONEY IS KING
Untuk menjadi proksi
1. Memang benar apabila Najib berkata, beliau tidak melakukan apa yang saya menasihati beliau lakukan. Tetapi itu bukanlah sebabnya mengapa saya mahu beliau meletak jawatan.
2. Semua orang tahu bahawa saya berkempen untuk beliau pada Pilihan Raya Umum ke-13 walaupun dia enggan untuk membina jambatan itu, atau landasan berkembar dan elektrifikasi keretapi. Beliau juga tidak menerima pandangan saya bahawa BR1M dan membawa sepanduk "I Love PM", "1M4U" dan lain-lain harus dihentikan. Dan belum pernah pula menerima banyak perkara lain yang saya memberitahunya supaya tidak melakukan atau yang perlu dilakukan jika beliau mahu menjadi popular.Beliau berkata "Tunai adalah Raja". Masih saya menyokong beliau semasa Pilihan Raya Umum ke-13 dan selepas.
3. Saya tidak meminta beliau untuk berundur sehingga skandal 1MDB itu.Beliau tidak menjawab tuduhan yang dibuat terhadapnya.
4. Najib mempunyai penasihatnya sendiri, termasuk tiga Brits. Dia membayar perunding asing untuk menasihatinya tentang perkara-perkara yang Kerajaan. Beliau juga meminta Singapura sama ada dia perlu membina jambatan atau kereta api berkelajuan tinggi. Apabila Singapura berkata tidak, dia ditangguhkan projek-projek. Jho Low adalah kawannya dan seolah-olah mempunyai pengaruh yang besar ke atasnya.
5. Hakikatnya ialah beliau bukan proksi mereka saya. Jika dia telah berkelakuan sebagai proksi saya tidak akan ada sebarang 1MDB dan lain-lain
RM600 Juta Hilang
1. Saya mengalu-alukan cadangan itu bahawa pihak berkuasa perlu berhenti menyiasat hal ehwal perbankan Dato Sri Najib tetapi sebaliknya menyiasat dakwaan Tunku Aziz yang saya kehilangan RM600 juta dalam 80-an.
2. Keperluan adalah untuk menentukan sama ada wang itu masuk ke dalam akaun saya di bank atau wang telah hilang disebabkan oleh pemerintah London Pasaran Pertukaran bahawa bijih timah yang dibeli oleh kami dari penjual tidak perlu dihormati.
3. Jika terdapat bukti bahawa wang itu masuk ke dalam akaun saya, sila mengecas dan menangkap saya. Ia tidak terlalu lewat.
4. Tawaran oleh saya tidak bertujuan untuk memesongkan perhatian daripada penyiasatan itu semasa akaun Najib. Saya hanya mahu untuk membuat orang gembira.

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...