ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Monday 20 July 2015

ANAK PENGASAS AMBANK NAK HERET NAJIB KE MAHKAMAH ANTARABANGSA?

Yahaya Ismail's post to the group:KAMY MAHATHIR.
5 hrs ·
Terkini !!!


ANAK PENGASAS AMBANK
NAK HERET NAJIB KE MAHKAMAH ANTARABANGSA?
Nampaknya Pascal Hussain Najali menjadi semain gairah hendak mengheret Najib ke mahkamah antarabangsa. Mungkin dia tidak percaya dengan keadilan dan kesiriusan polis untuk membuka semula kes pembunuhan bapanya pada 29 Julai 2013 selepas PRU 13 yang lalu. 
Dalam masa beberapa hari saja facebooknya sudah mendapat sambutan beratus ribu orang. Ini suatu indikasi bahawa banyak orang, khasnya rakyat Malaysia, menyokong hasratnya untuk mencari keadilan bagi bapanya.

Buat masa ini dia sudah mendapat khidmat nasihat seorang pakar dari polis Swiss di bidang "money laundering" untuk membantunya mendapatkan berbagai bahan bukti kelak. Paling baru dia sedang mencari satu pasukan peguam yang berpengalaman di bidang undang-undang antarabangsa untuk membawa Najib ke mahkamah antarabangsa di Belanda. 
Besar kemungkinan dia akan mendapat kerjasama dari kerajaan Mongolia dan bapa Altantuya serta Sirul, pembunh Altantuya yang ditahan di Australia, untuk menghimpunkan berbagai bahan bukti lagi. Ada kemungkinan juga Pascal akan menggesa kerajaan Peranchis menyiasat tentang pembelian dua kapalselam Scopene yang dikatakan ada unsur rasuah.

Besar kemungkinan juga WSJ mendapat maklumat tentang dua akaun pribadi Najib di Ambank Private dari Pascal, anak pengasas Ambank Hussain Najali itu. Nampaknya tidak lama lagi berbagai perkembangan baru mengenai Najib akan terdedah dalam media antarabangsa sekiranya Pascal berjaya membongkar kes pembunuhan bapanya itu sekiranya dikaitkan dengan Najib kelak. Kalau ini berlaku imej Malaysia di mata dunia terjejas teruk, dan kepimpinan Najib sebagai PM semakin tidak dihormati rakyat.

1 comment:

  1. Aduhaiiii.....klu camni semakin parahlah jadinya Mesia...

    ReplyDelete

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...