ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Saturday 11 July 2015

KENAPA NAJIB LEBIH PENAKUT DARI ROSMAH????- Yahya Ismail


Dimanakah anda memperolehi duit sebanyak USD700 juta (RM2,600 juta) dalam simpanan akaun anda di Ambank Private itu? Anda juga tidak menafikan tentang adanya duit itu. Anda cuma menafikan tidak menggunakan duit itu untuk kepentingan diri anda.

Apa yang didedahkan oleh WSJ mengenai dua akaun pribadi anda dengan wang USD700 juta itu anda tidak menafikannya. Ini bahan bukti yang kuat untuk mendakwa anda di mahkamah. Apakah wang itu hasil dari 1MDB yang anda mempunyai kuasa mutlak sebagai PM merangkap menteri kewangan merangkap lagi sebagai pengerusi lembaga penasihat 1MDB untuk memberi jaminan kerajaan terhadap berbagai pinjaman, pelaburan dan projek2 yang dibuat oleh 1MDB menurut fasal 117 M&A syarikat tersebut? Sila jelaskan.
.
Anda tidak boleh menafikan bahawa anda tidak bertanggungjawab terhadap kerugian RM42 bilion yang dialami 1MDB sejak ia ditubuhkan pada 2009 selepas anda menjadi PM. Anda mest menjelaskan kepada rakyat dari mana anda memperolehi wang sebanyak itu dalam akaun pribadi anda dan mengapakah 1MDB mengalami kerugian sebanyak RM42 bilion dalam masa lima tahun saja? 

Rakyat memberi amaran keras kepada pasukan petugas khas yang menyiasat skandal 1MDB dan Najib jangan sekali-kali kalian berkompromi dengan Najib atau mana-mana pihak yang cuba menghapuskan berbagai bahan bukti yang ada hubungan antara 1MDB dengan Najib dan pihak-pihak lain yang berkaitan.

Imej Najib sebagai PM paling buruk sekarang. Sebahagian besar rakyat tidak percaya terhadapnya. Dia dianggap tidak ada integriti, maruah dan hargadiri sebagai pemimpin seperti Tun Razak atau pun Tun Mahathir untuk memulihkan keyakinan dan sokongan rakyat terhadapnya.

 Rakyat tidak mahu berkongsi bala dengannya, Rosmah Mansor mama montel yang super rakus dan para koruptor yang lain. Hari ini Malaysia dianggap sebagai negara paling korup di dunia, di bawah pimpinan Najib yang dikuasai oleh bininnya dan para punahsihat yang mempunyai agenda tertentu untuk menghakiskan kuasa politik Melayu islam di negara tercinta ini.

 UMNO akan hilang kuasa pada PRU 14 akan datang kerana ia tidak mempunyai barisan pemimpin yang berani, berwibawa, ada integriti, tidak korup yang berani menentang kemungkaran Najib.

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...