ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Saturday 27 June 2015

SEMUA BERKENAAN XAVIER ADALAH DUSTA.

"Adalah Semua Mengenai Lies Xavier"!

"Adalah Semua DUSTA.

27 JUN 2015

Mengapa NST "terpilih mengedit" daripada isteri Xavier dan keluarga dari gambar ini?
Mengapa NST "terpilih mengedit" daripada isteri Xavier dan keluarga dari gambar ini?
Sarawak Report telah bercakap dengan rakan-rakan yang rapat dengan keluarga Xavier Justo di Geneva, Switzerland.
Kenalan, yang ingin kekal tanpa nama, tetapi yang amat dekat, mengatakan bahawa keluarga adalah bingung apa yang mereka katakan adalah "ketidakadilan yang dahsyat" dan usaha dirancang untuk memfitnah Justo dan menjadikan dia kambing hitam atas skandal bilion dolar di Malaysia .
Yang paling teruk keadaan ialah isteri dan anak lelaki beliau baru sahaja diri mereka ditinggalkan di percutian keluarga untuk melawat Switzerland dan dia telah dibayar untuk menyertai mereka tidak lama lagi.
Sekiranya dia telah dapat melakukan perjalanan dengan mereka, beliau akan mengelak apa yang mereka katakan adalah penangkapan berdasarkan tuduhan palsu.
"Hedonisme tidak terkawal?"  Justo telah latihan untuk pertandingan Iron Man -
"Hedonisme tidak terkawal?" Justo telah latihan untuk pertandingan Iron Man -
Kawan-kawan mengatakan bahawa ahli keluarga tidak sanggup untuk bercakap secara terbuka pada masa ini, kerana nasihat undang-undang dan sensitiviti keadaan, dengan Justo selebihnya dipenjarakan di penjara Bangkok.
Walau bagaimanapun, mereka berkata mereka bersedia untuk proses kerana undang-undang di Thailand (yang mereka anggap sebagai rumah kedua mereka) untuk mengambil kursus, kerana mereka mempunyai kepercayaan dalam keadilan Thai dan keyakinan bahawa Justo akan dibenarkan dan mahkamah akan mendapati beliau tidak bersalah .

Fitnah yang sengaja

Apa yang paling mengganggu keluarga dan sesungguhnya isteri Xavier, rakan-rakan berkata, adalah serangan ganas pada watak suaminya dan siri apa yang mereka panggil "pembohongan terang-terangan" mengenai kes tersebut.
Puan Justo, yang mempunyai seorang bayi lelaki sembilan bulan, dikatakan musnah pada awal acara dan bingung dengan kebimbangan terhadap suaminya kesejahteraan.
"Membaca beberapa akhbar Malaysia dan perkara-perkara yang mengerikan mereka telah katakan mengenai suaminya telah membuat pengalaman ini lebih teruk lagi untuk Puan Justo dan semua saudara-mara dan kawan-kawannya, kerana kita tahu Xavier dan kita tahu calitan ini mengenai wataknya tidak boleh lebih jauh dari kebenaran "hubungan kepada Sarawak Report.
"Mereka hanya cuba untuk membuat rumah dan kehidupan untuk keluarga baru mereka di Thailand. Semua ini bercakap tentang hidup mewah, "hedonisme tidak terkawal" dengan "alkohol berlebihan", ia hanya tidak benar. Ya, Xavier mempunyai beberapa tatu, tetapi begitu juga dengan rakan-rakan kita yang bekerja di bank-bank Switzerland. Malah Xavier adalah ke dalam kehidupan yang sihat dan latihan dan tidak pernah minum. "
Menurut sumber, keluarga Justo itu ialah tinggal di sebuah resort pantai di mana mereka berharap untuk mewujudkan perniagaan dari pelancongan. Mereka telah membangunkan rumah mereka untuk menyewa pangsapuri dan Puan Justo, yang telah mempelajari bahasa Thai, telah mengajar di sebuah sekolah tempatan.
"Ya, mereka suka gaya hidup dan boleh hidup dengan baik dengan cara yang sederhana di Thailand. Tetapi ini adalah apa yang mereka mahu. Mereka adalah orang-orang yang dihormati, sesiapa yang tinggal di Koh Samui boleh memberitahu anda ini.
"Xavier begitu disukai. Beliau telah membantu begitu ramai orang dan dia begitu mulia. Mereka adalah keluarga yang diterima dan disukai oleh penduduk tempatan dan mereka hidup dengan tenang dan diam di kejiranan mereka. "
The Justos melabur simpanan mereka ke dalam hartanah pantai impian mereka, yang mereka telah dibangunkan untuk membuat ke dalam sebuah kompleks percutian, yang mereka akan berjalan.
The Justos melabur simpanan mereka ke dalam hartanah pantai impian mereka, yang mereka telah dibangunkan untuk membuat ke dalam sebuah kompleks percutian, yang mereka akan berjalan.
Friends of Justo adalah marah pada tuduhan dalam akhbar New Straits Times, berdasarkan maklumat daripada para pendakwa di PetroSaudi, kira-kira ugut dan peras ugut.
Mereka juga mengatakan tuntutan gaji besar off oleh syarikat itu adalah terlalu dibesar-besarkan. Ia juga adalah tidak benar bahawa Justo adalah "miskin penjaga waktu", "melanggar peraturan syarikat" atau dipecat untuk "kebolehpercayaan miskin".
Harley Davidson?
Harley Davidson?
Malah, Justo terpaksa berhenti kerja daripada kekecewaan sendiri dengan PetroSaudi pada sangat banyak peringkat.
Ia juga adalah satu pembohongan, kata sumber-sumber, untuk membayangkan bahawa Justo adalah seorang "pekerja IT" atau kemudian diterangkan "seorang Pengarah yang bertanggungjawab bagi IT".
Beliau sebenarnya seorang eksekutif paling kanan dalam syarikat itu dan utama Pengarah UK, menurut rekod syarikat, tetapi hanya satu tahun.
Ia juga penting bahawa Justo menyertai PetroSaudi baik selepas perjanjian usaha sama dengan 1MDB dan sebagainya boleh mempunyai penglibatan peribadi dalam isu hilang berjuta-juta di Malaysia.
"Justo hanya terlibat dalam aktiviti petroleum syarikat itu kerana ia berkembang selepas 2010. Baginya ia hanya pekerjaan, tetapi dia tidak suka cara syarikat itu diuruskan oleh pemiliknya. Akhirnya dia berjalan keluar. "

Tuduhan palsu

Keluarga pertama ...
Keluarga pertama -
Sumber-sumber mengatakan rakan-rakan dan keluarga amat kecewa tentang apa yang mereka katakan adalah dakwaan palsu, sekali lagi dicetak dalam 'laporan eksklusif' dalam akhbar New Straits Times, kira-kira ugut.
Tidak pernah ada mesyuarat dengan wakil-wakil PetroSaudi di Bangkok pada bulan Oktober lalu, mereka berkata, merujuk kepada dakwaan melaporkan bahawa Justo membuat ugutan dan ancaman pemerasan pada ketika ini dikatakan itu.
"Semua orang boleh mengesahkan bahawa pada masa ini beliau adalah bersama keluarganya untuk kelahiran anaknya (3 Oktober) dan dia tidak bergerak dari Koh Samui untuk keseluruhan bulan itu. Ia hanya tidak mungkin untuk beliau pernah menghadiri mesyuarat ini pada masa ini seperti yang didakwa oleh PetroSaudi dalam tuduhan mereka terhadap dia. "
NST disebutkan gambar di Facebook tetapi bukan menunjukkan mereka mendakwa mereka adalah dari gaya hidup yang hedonistik dan bukannya mendedahkan gambar-gambar kehidupan keluarga
NST disebutkan gambar di Facebook tetapi bukan menunjukkan mereka mendakwa mereka adalah dari gaya hidup yang hedonistik dan bukannya mendedahkan gambar-gambar kehidupan keluarga
Sesungguhnya seluruh perkara yang telah dibangkitkan oleh PetroSaudi terhadap bekas pekerja mereka jelas merujuk dari satu percubaan untuk memesongkan menyalahkan oleh syarikat itu, kata para penyokongnya.
Dakwaan partisan mereka nampaknya telah diambil dengan semangat yang berlebihan dengan menteri-menteri di Malaysia terlebih dahulu sebelum apa-apa prosiding kehakiman.
Penyokong Justo juga mengatakan mereka tidak faham bagaimana PetroSaudi boleh menuduh beliau cuba memeras ugut syarikat menggunakan e-mel, yang mereka pada masa yang sama memberitahu wartawan "diganggu" dan "diputarbelitkan" versi asal.
Mereka menunjukkan bahawa jika PetroSaudi mempunyai apa yang hendak disembunyikan, bagaimana seorang bekas kakitangan mengancam peras ugut?
"Justo belum menghubungi Patrick Mahony, Tarek Obaid atau mana-mana Pengarah PetroSaudi selama bertahun-tahun. Beliau telah meletakkan mereka di belakangnya untuk memulakan kehidupan keluarga barunya di Thailand.Mereka hanya cuba untuk digunakan sebagai kambing hitam untuk menyembunyikan peranan mereka dalam skandal ini "
Justo kekal dalam jagaan ke atas apa yang akan menjadi hujung minggu yang panjang dan sukar bagi isteri dan keluarganya, yang tinggal dengan harapan bahawa penyiasat Thailand tidak lama lagi akan menguraikan apa yang mereka katakan adalah web pembohongan, yang direka untuk mendapatkan pelaku sebenar terlepas dan mengelirukan pendapat awam Malaysia.
"Mereka hanya mahu kembali kepada kehidupan dan negara mereka suka begitu banyak dan telah memilih untuk membuat rumah mereka. Kita semua berharap ini akan menjadi mustahil bagi mereka dan mereka boleh meletakkan tindakan ini berniat jahat di belakang mereka ".
Rakan-rakan dari pulau itu pada masa perkahwinan itu Justo
Rakan-rakan dari pulau itu pada masa perkahwinan itu Justo

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...