ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Tuesday 30 June 2015

KITA SUDAH DIJAJAH YAHUDI???

Rakyat Malaysia sekalian :
"Paul Stadlen" (lihat gambar pada post ini) ialah seorang warganegara UK, berketurunan yahudi, agen yahudi, bekas atau sebenarnya masih lagi dengan APCO (shadow operative). Di dunia ini, hanya 3 negara islam bodoh sahaja yang membenarkan APCO masuk dan membuka pejabat di negara nya. Iaitu UAE, Indonesia & Malaysia. (hanya mereka yang dijajah / puppet sahaja yg membenarkan APCO di negara nya).
Siapa dianya Paul Stadlen ini ? dia adalah Penasihat Perdana Menteri Najib Razakdi PMO (Pejabat Perdana Menteri), merangkap Ketua Pengarah Komunikasi Kebangsaan. Yang mana, beliau meng-kontrol semua Media negara, Tv, Radio, Surat Khabar, antara lain tugas beliau ialah untuk menaikkan imej Najib, termasuk sebagai "think tank" Najib dan boss kepada melayu melayu anjing tukang salak bagi menjawab segala kritikkan, tuduhan, pembongkaran dan sebagainya terhadap Najib. Antara melayu taraf macai suruhannya ialah Tun Faisal, Lokman Adam, Bard, SAMM dan ramai lagi lah Melayu low class dijajah oleh Mat Salleh ni.
Najib dan PMO menafikan membayar Paul Stadlen ini gaji, tetapi sebenarnya Paul Stadlen ini mempunyai syarikat konsultant yang dibayar berjuta juta, mungkin berbillion untuk menjahanamkan negara. Ingat, Malaysia membayar sejumlah RM 7 billion kepada konsultant konsultant bodoh ini. Gaji berapa sen sangat, lebih baik bayaran kontrak konsultansi kan ? masyukkk...
Paul Stadlen ini pernah dipukul, hampir mati di Malaysia ini. Nasib baik... tetapi kali ini, apabila rakyat tahu siapa dia ini. Aku tak rasa dia akan bernasib baik lagi.
Kepada rakyat Malaysia... halau lah mat salleh yahudi ni balik ke negara asal dia, cam muka dia betul betul, jangan bagi muka dan pegang prinsip ini, siapa Melayu atau orang Malaysia yang berkawan dengan Mat Salleh yahudi ini adalah musuh kita. Friends to our enemy is our enemies aswell.
Saya malas hendak bercerita panjang, untuk mengetahui lebih lanjut, sila baca :
-
Apakah itu APCO ? (Bahasa Melayu) :
-
Siapakah Paul Stadlen Sebenarnya (English, yg tak faham tgk gambar OK) :
-
Hubung kait APCO dengan Illuminati serta NWO (New World Order)
-
Sila lihat juga Google search result ini : https://goo.gl/2d3oy3
-
Sekian...
.
.

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...