ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Thursday 25 June 2015

1MDB PENYELESAIAN HUTANG PERKIRAAN DENGAN IPIC UNTUK US 1 BILION PENYELAMAT? (Alihy Bahasa)

1MDB PENYELESAIAN HUTANG PERKIRAAN DENGAN IPIC UNTUK US 1 BILION PENYELAMAT?

Kilas balik baru-baru ini " pembayaran US1b dari IPIC bukan pinjaman atau menyelamatkan: 1MDB " NST 31 Mei 2015
 "Itu adalah benar-benar tidak kes itu. Ini adalah urusan pentadbiran; bukan pinjaman, bukan apa-apa jenis hutang dan tidak menyelamatkan . 
"Ia adalah bayaran awal sebagai sebahagian daripada perjanjian yang lebih luas untuk secara komprehensif menangani aset kewangan dan liabiliti transaksi antara pelbagai IPIC, Aabar dan 1MDB, maklumat lanjut yang akan diumumkan dalam masa terdekat," Pengarah 1MDB Presiden / Eksekutif Kumpulan Arul Kanda dalam satu kenyataan hari ini .
Hanya dilihat ini,
Perjanjian Penyelesaian Hutang 1MDB

Pada 28 Mei 2015, International Petroleum Pelaburan Syarikat ( IPIC ), Aabar Investments PJS ( Aabar ), Menteri Kewangan, Inc., Malaysia ( MOF ) dan 1Malaysia Development Berhad ( 1MDB ) memeterai lembaran jangka mengikat yang memperuntukkan utama berikut perkara-perkara:

· Pada 4 Jun 2015, IPIC disediakan AS $ 1 bilion kepada 1MDB untuk 1MDB untuk menggunakan dengan serta-merta untuk menyelesaikan tertentu liabilitinya (yang Pembayaran Tunai );

·     dari 4 Jun 2015, IPIC telah mengambil alih obligasi untuk membayar (secara interim) semua faedah yang kena dibayar di bawah dua IPIC dijamin pembiayaan 1MDB berjumlah AS $ 3.5 bilion dalam jumlah prinsipal agregat (yang Notes );

·     setelah selesai pemindahan aset seperti yang dinyatakan di bawah, IPIC secara langsung akan mengambil alih liabiliti bagi semua obligasi pembayaran di bawah Nota (yang Alih Hutang ) dan mengampuni obligasi kewangan tertentu Kumpulan 1MDB kepada Kumpulan IPIC (yang ampun Hutang ); dan

·    pada 30 Jun 2016, IPIC adalah untuk menerima pemindahan aset dengan nilai agregat amaun yang merupakan jumlah Bayaran Tunai, Assumption Hutang dan keampunan Hutang .

1MDB dan MOF telah bersetuju untuk melaksanakan kewajipan yang dipertimbangkan dalam lembaran jangka mengikat dan untuk menanggung rugi IPIC dan Aabar bagi apa-apa yang tidak berprestasi, dan begitu juga sebaliknya.

IPIC telah memenuhi Bayaran Tunai dan akan memenuhi bayaran faedah interim di bawah Nota daripada mudah tunai yang ada sedia ada untuk IPIC.


Maklumat ini disediakan oleh RNS
Perkhidmatan berita syarikat dari Bursa Saham London
Link di sini . Screenshot:






Maklumat ini disediakan oleh RNS
Perkhidmatan berita syarikat dari Bursa Saham London


FE TRUSTNET? Link di sini .
apa yang FE Trustnet?
FE Trustnet telah ditubuhkan pada bulan Disember 1995 dan pada bulan Oktober 2002 telah dibeli oleh Financial Express (Holdings) UK (Limited). FE pakar dalam pengumpulan, pengesahan dan pengedaran dana dan harga ekuiti, dan maklumat FACTSHEET, dan merupakan pembekal utama data kepada sektor kewangan UK ( www.financialexpress.net ). 
Perkhidmatan kami adalah bertujuan untuk pelabur swasta dan Penasihat Kewangan Bebas dan meliputi UK dana pelaburan kolektif. Semua maklumat yang dikehendaki berlaku sepenuhnya fakta dan tidak berat sebelah.
Screenshot:

Dari Bursa Saham London di bawah.


Pergi ke link RNS sini dan mencari "IPIC". Klik " Pengaturan Penyelesaian 1MDB Hutang "dari tingkap carian yang menghubungkan di sini .


 " Ini adalah urusan pentadbiran;  tidak pinjaman ,  tidak apa-apa jenis hutang  dan tidak menyelamatkan . "

 " pada 30 Jun 2016, IPIC yang telah menerima  pemindahan aset dengan nilai agregat amaun yang terdiri daripada jumlah yang Pembayaran Tunai , yang  Alih Hutang  dan Hutang ampun   . "

Pinjaman yang pasti ya, jenis hutang mungkin tidak sekarang, bailout yang pasti ya. 

Adakah yang sahih di atas? Adakah perjanjian penyelesaian hutang Benar atau Palsu?
  
Post Scriptum

Keesokan harinya susunan penyelesaian hutang,
"Pada 29 Mei 2015, Kementerian Kewangan mengumumkan pelan 1MDB untuk membayar balik AS $ 975,000,000 (RM3.6 bilion) pinjaman kepada sindiket bank-bank antarabangsa. 
"Hari ini, kami gembira untuk mengesahkan bahawa pinjaman itu telah dibayar sepenuhnya. Ini pembayaran balik RM3.6 bilion mencerminkan komitmen 1MDB untuk mengurangkan tahap hutangnya, sejajar dengan pelan rasionalisasi yang diluluskan oleh Kabinet, " kata Presiden 1MDB Arul Kanda dalam satu kenyataan hari ini - MalayMail Online  Jun 8, 2015

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...