ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Wednesday 20 May 2015

Muhyiddin mahu 1MDB Lembaga dipecat, polis dipanggil


Muhyiddin mahu 1MDB Lembaga dipecat, polis dipanggil
Joe Fernandez | 21 Mei 2015

Najib tidak mempunyai pilihan tetapi untuk meletakkan jawatan sebagai Presiden Umno dan Perdana Menteri
VIDEO DI DALAM

Muhyiddin_apanama_umno_1mdb_600KUALA LUMPUR:

Seorang editor politik bekas New Straits Times, Firdaus Abdullah, telah menegaskan dalam terbaru Apanama blog posting beliau menuju ke hadapan pada berterusan Najib-Mahathir persengketaan itu adalah jelas: isu itu hanya akan diselesaikan apabila Umno dan Muhyiddin Yassin membuat keputusan yang akan menjadi timbalannya apabila beliau mengambil alih jawatan Perdana Menteri.

Beliau mendakwa Muhyiddin dirinya berfikir sepanjang garis.
Membaca, katanya, adalah bahawa Muhyiddin telah membuat keputusan mengenai skandal 1MDB dan apa yang perlu dilakukan dengan segera melangkah ke hadapan demi kepentingan parti, kerajaan dan negara. "Timbalan Perdana Menteri telah membuat kenyataan yang jelas di hadapan kerajaan berpangkat tinggi dan pemimpin-pemimpin Umno dan beratus-ratus daripada akar umbi mengenai skandal 1MDB," kata Firdaus. "Beliau telah berkata bahawa keseluruhan Lembaga Pengarah 1MDB perlu dipecat dan polis perlu dipanggil untuk menyiasat penglibatan mereka dalam skandal itu."

Blogger ini telah menyatakan kepuasan, secara peribadi, bahawa masih terdapat pemimpin-pemimpin tertinggi di negara ini yang boleh melihat dengan jelas dan memahami isu ini bahawa bekas Perdana Menteri Mahathir Mohamad telah cuba untuk membantu menyelesaikan. "Ia seolah-olah bahawa masih ada harapan (diberi pendirian Muhyiddin)."

Perdana Menteri dan Penasihat 1MDB Najib Abdul Razak, beliau menegaskan, tidak mempunyai pilihan di bawah keadaan tetapi meletak jawatan sebagai Presiden Umno dan Perdana Menteri dan Menteri Kewangan secepat mungkin "jika dia benar-benar mencintai parti, Barisan Nasional (BN), dan negara. Saya percaya kepada itu, "katanya.

"Najib mesti menarik diri. Beliau telah menjadi satu beban kepada kami. "
Beliau memberi amaran bahawa mereka yang berfikir bahawa masalah negara itu menghadapi adalah Mahathir mengkritik - tersirat untuk sebarang sajak atau sebab - perlu berfikir lagi. "Ini adalah satu masalah yang besar mengenai hutang yang mungkin di luar kemampuan kita dan akan terus paya kita ke bawah."

Akar umbi yang tidak mengetahui tentang apa yang sebenarnya berlaku di sekeliling Najib, beliau meneruskan, perlu mengambil maklum bahawa bangkai gajah reput tidak lagi dilindungi dengan nasihat perunding.
"TV3 dan lain-lain, yang telah mensasarkan Mahathir untuk kritikan beliau, perlu berhenti apa sahaja yang mereka lakukan sekarang. Pendirian mereka tidak lagi memegang air. "

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...