ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Thursday 12 February 2015

HARUN DIN BERSUBAHAT DENGAN KESESATAN?.

Kesihan dengan ahli2 PAS di mana sebelum mereka menyertai PAS mak bapak mereka terlebih dulu menyokong UMNO dan mengundi UMNO..Jika mengikut akal kurang sihat ulama2 PAS mengatakan orang2 UMNO kafir bermakana mak bapak mereka yang ahli PAS pun kafir..

Jika mak bapak mereka telah mati bermakna anak2 mereka sendiri berjuang dengan parti yang pernah mengkafirkan ibu bapa mereka sendiri...bermakna tanpa disedari mereka ikut bersubahat dengan PAS mengkafirkan sesama sendiri...sedarlah!..


Agak berasa hairan juga sebagai seorang yang dikatakan ulama dan berjuang untuk Islam Harun Din dan Ismail kamus serta sewaktu dengannya boleh terperangkap oleh fatwanya sendiri "Kufur" kepada sesiapa yang menyokong kalimah Allah boleh digunakan oleh bukan Islam..Apakah Harun Din sedar apa yang dikatakannya atau sekadar melepaskan "batuk ditangga" untuk melepaskan diri tapi terjatuh semula akibat terpijak kulit pisang?...Tahukah Harun Din apa itu bersubahat?..Tahukah Harun Din hukum bersubahat itu lebih besar dari yang melakukannya?..

Ee terangkan kepada Harun Din dan sewaktu dengannya Contoh:--Jika Harun Din tidak pernah berzina atau minum arak tetapi apabila dia mengikut orang berzina walau hanya tengok je atau bersama sipeminum arak walau tak minum maka dia dikira bersubahat..hukumnya lebih berat..

Dalam isu kalimah Allah Harun Din tidak menyokong tetapi masih bersama dengan mereka yang menyokong bermakna bersubahat juga...ada fahamkah?..Jika Harun Din dan sewaktu dengannya masih bersama PAS menyokong Anwar Ibrahim dan DAP mereka juga menjadi "Kufur"..Ee ingatkan kepada semua hukum,Allah jangan dipermainkan buruk padahnya...

Terasa nak nasihatkan kepada Harun Din dan semua dalam PAS agar keluar dari parti yang telah dijatuhkan hukum "kufur" oleh ulamanya sendiri...Jangan jadi munafik...

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...