ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Thursday 5 October 2017

NAJIB RAZAK BERSUBAHAT DENGAN BARAK OBAMA SABOTAJ MH370 DAN MKH17,



Najib Razak Malaysia bersubahat dengan Barack Obama sabotaj pesawat Malaysia MH370 dan MH17 dengan niat untuk bermusuh dan menaja perang dengan China dan Russia. #MH370 #MH17 #Lavrov#Putin #RT #BRICS

Pelbagai bukti saintifik dan forensik serta dokumen sulit telah dijumpai oleh penyiasat dunia kes MH370 dan MH17. Ini menimbulkan keraguan masyarakat dunia ujudnya penglibatan Malaysia dalam rancangan jahat ditaja USA.

Masyarakat dunia mempersoalkan bagaimana 2 buah pesawat Malaysia boleh ditimpa kecelakaan dalam tempoh yang singkat ?. Dalam tempoh 4 bulan 2 pesawat Malaysia ditimpa kemalangan. Ia seperti sudah dirancang oleh USA dan sekutunya.

Terdapat beberapa bukti dokumen sulit dan gambar perjumpaan mesyurat sulit beberapa ahli politik dan wakil kerajaan sekutu NATO berpakat untuk menghapuskan semua bukti kemalangan MH370 dan MH17. Negara tersebut terdiri dari Australia, Belgium, Ukraine dan Belanda. Suspek terkini adalah Malaysia.

Pelbagai skandal rasuah dan kes jenayah dunia telah dinafikan oleh Najib Razak walaupun pelbagai bukti telah dijumpai. Najib Razak juga cuba mengelak dari pihak media seluruh dunia untuk menjawab soalan dari pihak media seluruh dunia.

Najib Razak juga menyatakan sokongan penuh setiap tindakan dan agenda USA. Beliau pernah berkata musuh USA adalah musuh Malaysia juga dalam lawatan terbaru Najib Razak ke USA bertemu Trump. Beliau juga berkawan rapat dengan Obama bekas President USA yang menaja pelbagai jenayah dunia.

USA dan sekutu jahat mereka terdiri dari Australia, Ukraine, Belgium, Belanda dan Malaysia sabotaj pesawat MH370 dan MH17 untuk bermusuh dengan China dan Russia.

Sekutu USA ini cuba mengagalkan penubuhan BRICS Bank dan sistem baru kesatuan negara BRICS tidak lagi menggunakan tukaran USD dollar untuk perdagangan Antarabangsa. Ini akan menyebabkan Bank Dunia IMF dan bank-bank barat termasuk USA akan jatuh bangkrup.

https://mobile.nytimes.com/2015/08/08/world/asia/najib-razak-malaysia-scandal-mh370.html

http://www.mirror.co.uk/news/world-news/mh370-hijacked-afghanistan-russian-intelligence-3407468

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...