ANTI PEMIMPIN PENDUSTA DAN ZALIM.


AHMAD BAHAROM CREATION.


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dunia yang sementara,dalam menegakkan kebenaran untuk terlepas daripada kesusahan Akhirat yang berkekalan"


Lawati page dan group ABC di Facebook.

1. Ahmad Baharom Commantary https://www.facebook.com/ahmad.baharom.9
2. Ahmad Baharom Collections https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation/
3. Anti Pemimpin Pendusta, Mungkar dan Zalim https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation2/
4. ABC Conflicts News https://www.facebook.com/AhmadBaharomCreation3/
5. Agama Bangsa Cemerlang https://www.facebook.com/groups/ahmadbaharom62/

Dan beberapa group yang boleh dikenali dengan ABC.

BLOG INI ADALAH BERKAITAN AGAMA DAN POLITIK.
Tulis Carian Anda didalam line putih dibawah


1AQIDAH: ALLAH DIDAHULUKAN, RASULULLAH DIUTAMAKAN..... "Terimalah sedikit kesusahan dun

Sunday 6 September 2015

Adakah ini benar ?? HARI NAJIB DIBUNUH ZAKARIA Deros


ADAKAH KITA SEKARANG BERADA DIDALAM SUASANA PEMBUNUHAN POLITIK SECARA MAHARAJALELA????
(Rencana Alih Bahasa.)

MALAYSIA LAPORAN POLIS
Rabu 4 Februari, 2009

Adakah ini benar ?? HARI NAJIB DIBUNUH ZAKARIA Deros

http://malaysia-police-reports.blogspot.my/2009/02/is-this-true-day-najib-killed-zakaria.html?showComment=1234311780000&m=1#c8802234734118341673



Sekiranya Laporan Polis diserahkan untuk membersihkan perkara ini ??

http://mt.m2day.org/2008/content/view/17609/84/

Bagaimana untuk membawa kerajaan ke bawah Rabu Februari 4, 2009 19 : 04 Perak Menteri Besar baru sahaja mempunyai penonton dengan Duli Yang Maha Mulia Sultan Perak untuk meminta persetujuan Tuanku untuk membubarkan Dewan Undangan Negeri Perak.

Ia seolah-olah Sultan mahu 'berfikir tentang hal itu' pertama dan mungkin akan membuat keputusan selepas melihat Timbalan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini. Mungkin, manakala Tuanku pada sekali, dia boleh juga berfikir tentang perkara berikut.

Ditulis oleh raven1958, 4 Feb 2009 19:56:55 Dan apa yang pengundi Perak berfikir ... Najib tidak akan menipu, membunuh, mencacatkan, pembunuhan, menculik, memeras ugut, membeli atau melakukan apa-apa gabungan perkara-perkara ini untuk mendapatkan apa yang dia mahu ....

anda tidak tahu bab ini atau lebih teruk lagi isteri tipu daya beliau walaupun segala-galanya di luar sana. Razak telah mengajar dengan baik .....

Ini adalah seorang lelaki berbahaya dan hanya pemberontakan besar-besaran akan menyelamatkan rakyat Perak untuk Sultan tidak akan melakukan najis mengangkat jari untuk membantu rakyat walaupun cita-cita tinggi atau kelayakan.

Baca lagi ... HARI NAJIB DIBUNUH ZAKARIA Deros

1.on 8 Mac 2008, parti-parti pembangkang Malaysia telah memenangi kemenangan yang tidak dijangka di negeri-negeri Kedah, Pulau Pinang, Perak, Selangor dan PAS mengekalkan Kelantan

2. BN sudah lemah dan boleh tidak percaya bahawa kuasa ekonomi Pulau Pinang dan terutamanya Selangor telah jatuh.

3.Zakaria Deros, wakil rakyat yang sebahagian besarnya disalahkan untuk jatuh bersama-sama dengan Khir Toyo Selangor telah dimaklumkan mengenai mesyuarat UMNO kecemasan pada malam 10 Mac 2008 di rumah Najib.

4.However semasa ketibaan, Zakaria terkejut melihat bahawa tidak ada seorang pun di sana kecuali beliau, Najib dan pengawal peribadinya. "Mana yang lain?" Zakaria bertanya. "Ini adalah mesyuarat sulit antara kedua-dua kami hanya" Najib menjawab

5.Najib, Menteri Pertahanan, datang terus ke titik. Ingat 13 Mei 1969, kejadian itu bahawa bapa saya terlibat dalam? Saya mahu anda untuk mula kejadian yang sama di Klang. Saya akan memanggil tentera dan mengenakan perintah darurat selepas itu. Jika anda bersetuju, anda akan diberi ganjaran diterangkan; jika tidak, anda akan membayar banyak perbuatan rasuah dan bagi kejatuhan. Selangor

6.Zakaria dengan suara kuat dan suram beliau bukan sahaja menyatakan dengan jelas bahawa dia tidak akan menjadi pihak kepada rusuhan di Klang tetapi juga menyalak pada Najib yang dia tahu baik bahawa Rosmah menarik picu untuk membunuh Altantunya dan Najib Oked C4 badan.

7.Zakaria lagi menjerit kepada Najib bahawa beliau akan mendedahkan ini kepada orang ramai.

8. marah Najib mengarahkan pengawal peribadinya yang diserang Zakaria dan memukulnya sehingga dia tidak sedarkan diri akhirnya menyesakkan dia dengan mencekik dan membunuh dia.

9. pasukan yang mabuk dilindungi sehingga seluruh kejadian itu sebagai Zakaria mendapat serangan jantung pada hanya selepas tengah malam 11 Mac 2008.

10.His badan segera dibawa pulang ke rumah beliau di Klang, dan dihantar untuk dikebumikan di Melaka lewat pagi 11 Mac 2008.

11.Corrupted kepada teras walaupun Zakaria adalah, dia telah menjaga keselamatan rakyat Klang daripada jatuh dengan kejahatan Najib memanggil walaupun anak-anaknya tidak cuba untuk memulakan insiden tidak berjaya di Telok Gong. Zakaria bagaimanapun membayar harga yang tinggi. Kematian. Jika mayatnya digali, selain daripada pencekikan tersebut, kecederaan termasuk patah tulang rusuk berbilang, paru-paru bocor dan mungkin air mata hati yang.

12. kedalaman kekejaman dan kejahatan yang Najib dan Rosmah beruang tidak diketahui oleh ramai rakyat Malaysia. Negara ini benar-benar memasuki tempoh yang sangat berbahaya sejarahnya. Budaya UMNO sejak Razak, telah bahawa matlamat menghalalkan cara. Rakyat Malaysia kini perlu membuat keputusan bagaimana berdarah akhir ini akan menjadi.

No comments:

Post a Comment

kakaktua800.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...